Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

VIENTIAN

docieramy na dworzec przed 6 rano,,,,miasto śpi, zaskoczenie bo o tej godzienie Wietnam był już tłoczny pełen energii,,, a tu? pustki, wszystko pozamykane,,. Mamy miejsce do spania, bez charakteru,...

BAN NAHIN

to taka mała wioska, dla nas punkt wypadowy do jaskini KONG LOR. Prosto z autobusu z Vientian przesiadamy sie do tuk-tuka, a to za sprawą spotkanych ludzi, którzy jadą w tamto miejsce więc się do nich...

do PAKSE

wstajemy rano, pakowanie i idziemy zobaczyc jak wygladaja połaczenia autobusowe,,, mamy busik o 8.00 czyli teoretycznie 5 minut temu,, biegiem po bagaże i z powrotem na ‚dworzec’, uf jeszcze nie...

PAKSE – TAD LO

rano śniadanie z produktów własnych – ryż + małe banany /lady fingers/ + kawa. siedzimy w ogrodzie, słonko świeci, zajadamy i słuchamy opowieści ‚starszego’ podróżnika,,, jedzie od 4 lat razem z żona...

PLATO

skutery w gotowosci, śniadanie nalesniki, my z bananem, z miodem,,, a nasz niemiecki kompan tajemniczy ‚nalesnik lao lao’ czas oczekiwania umilamy sobie obstawiajac leniwego laoskiego psa tym co...

4 tysiące wysp

dzień dziecka :), a my kierunek na południe, rozlewisko Mekongu na którym rozsiane sa liczne wysepki, ponoc malowniczo. pierwszy etap to dojazd do Pakse, tu łapiemy autobus docelowy,,, czytaj tuk-tuk z...

APPATEU

rano wczesnie pobudka, plecaki i w droge, dobrze ze słońce jeszcze nie przypala bo mamy 20 minut marszu do przystani. łódka i na staly lad,tu rodzaj krzyżówki – targowiska, miejsca gdzie przybijają...

dżungla

spakowani na dwa dni,,,, główny bagaż zostawiamy w hotelu. jeszcze szybka przebieżka po coś do zjedzenia na wczesne śniadanie i czekamy na naszych przewodników. przyjeżdżają na dwóch skuterach, maja...

z LAOSU do WIETNAMU, APPATOU do PLEIKU i DALAT

bilet już mamy, bułki na sniadanie też, autobus mikrobus podjechał, niemalże komplet pasażerów i jedziemy. po paru kilometrach postuj i nasz kierowca kupuje silnik do jakiegos pojazdu,,,, niestety jest...

do SAIGONU z DALAT

normalny duzy autobus :) jadziemy przez Dalat, dalsze dzielnice gdzie wczoraj nie dotarlismy, znacząco się różnią od tego miejsca gdzie chodziliśmy wczoraj. wielkie posiadłóści, stare dobrze zachowane...